Obchodné podmienky

Prevádzkovateľ obchodu

Prevádzkovateľ obchodu: Best for Pets s.r.o.
Sídlo spoločnosti: Suchdolské náměstí 445/7, Suchdol, 165 00 Praha 6
IČO: 08949000
DIČ: CZ08949000
Zodpovedná osoba: Ing. Jan Forst
Bankové spojenie: 123-1273610247/0100 (Komerční banka a.s.)
Telefónny kontakt: +420 739 025 651
E-mail: info@skrabadlaprokocky.cz


1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.skrabadlaprokocky.cz. Podmienky bližšie špecifikujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho (prevádzkovateľ, dodávateľ) a kupujúceho (zákazník v postavení spotrebiteľa). Prevádzkovateľom internetového obchodu je spoločnosť Best for Pets s.r.o., Suchdolské náměstí 445/7, Suchdol, 165 00 Praha 6. Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Českej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami občianskym zákonníkom (zákon č. 89/2012 Zb.) a zákonom o ochrane spotrebiteľa (zákon č. 634/1992 Zb.). Výňatky z týchto zákonov nájdete pod touto časťou obchodných podmienok.


2. VYMEDZENIE POJMOV

Spotrebiteľská zmluva – je kúpna zmluva, zmluva o dielo, prípadne iné zmluvy, ak sú zmluvnými stranami na jednej strane spotrebiteľ a na druhej strane podnikateľ.

Dodávateľ/predávajúci – je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Je to podnikateľ, ktorý priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov dodáva kupujúcemu tovar alebo poskytuje služby. Zákazníkom nášho internetového obchodu je kupujúci. Vzhľadom na platnú právnu úpravu sa rozlišuje kupujúci – spotrebiteľ a kupujúci – podnikateľ.

Kupujúci – spotrebiteľ je každá fyzická osoba, ktorá mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca samostatného výkonu svojho povolania uzatvára zmluvu s podnikateľom alebo s ním inak jedná.

Kupujúci – podnikateľ je kupujúci, ktorý nakupuje výrobky alebo využíva služby za účelom svojho podnikania v súlade s § 420 Občianskeho zákonníka. Na úpravu vzťahov medzi predávajúcim a kupujúcim – podnikateľom sa neuplatňujú osobitné ustanovenia o predaji tovaru v obchode s výnimkou ustanovenia § 2160, ktoré sa výslovne vzťahuje na vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim – podnikateľom. Ďalej sa na vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim – podnikateľom neuplatňujú ustanovenia o záväzkoch zo zmlúv uzatváraných so spotrebiteľom (Diel 4 Občianskeho zákonníka), najmä ustanovenia § 1829 a nasl.

3. DODANIE TOVARU

Objednaný tovar doručujeme podľa jeho veľkosti a hmotnosti prostredníctvom zmluvnej prepravnej služby. Dodávky predmetu plnenia budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom čase, zvyčajne do 2–5 pracovných dní. Vo výnimočných prípadoch alebo ak tovar nie je na sklade, môže byť dodacia lehota dlhšia; o tejto skutočnosti bude kupujúci bezodkladne informovaný. Miesto dodania sa stanovuje na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodania sa považuje doručenie predmetu na uvedenú adresu.

Súčasťou dodania nie je inštalácia dodaného tovaru. Dopravu na určenú adresu zabezpečuje predávajúci. Zásielka s tovarom štandardne obsahuje daňový doklad (faktúru) a návod na používanie výrobku v českom jazyku. Pri preberaní tovaru od prepravnej služby alebo pošty si vždy starostlivo skontrolujte neporušenosť obalu. V prípade, že je obal poškodený, uveďte túto informáciu do odovzdávacieho protokolu prepravnej služby alebo pošty. Predávajúci je povinný zaobstarať objednaný tovar v dohodnutej lehote. Ak sa tak nestane, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť.

Rozvoz tovaru zabezpečujeme po celom území Českej republiky. Ceny dopravy sú uvádzané vrátane DPH. Náklady na dopravu rozlišujeme podľa zvoleného spôsobu.

Spôsoby doručenia:

  • InTime

  • DPD Private

  • Vlastná doprava

  • Doprava na paletách

Osobný odber:
Predajňa Praha 6, Suchdolské nám. 7, 162 00


4. PLATOBNÉ PODMIENKY

Základným spôsobom platby je platba v hotovosti pri preberaní tovaru, prípadne je možné využiť ďalšie spôsoby platby uvedené nižšie. V prípade, že zákazník zvolí platbu vopred, predávajúci odošle tovar až po prijatí platby. Za vykonanú platbu sa považuje pripísanie celej sumy podľa zmluvy na účet predávajúceho.

Všetky ceny sú konečné, vrátane poplatkov za likvidáciu historického elektroodpadu alebo iných poplatkov, ktoré je spotrebiteľ povinný uhradiť. Spotrebiteľ má možnosť sa pred uskutočnením objednávky informovať o platnosti ceny e-mailom na adrese info@skrabadlaprokocky.cz alebo telefonicky na čísle +420 739 025 651.

Tovar je vždy dodávaný s daňovým dokladom. Až do úplného zaplatenia kúpnej ceny zostáva tovar vo vlastníctve predávajúceho. V prípade zrušenia objednávky alebo jej časti zo strany predávajúceho (napr. tovar je vypredaný) budú peniaze vrátené na účet, z ktorého boli odoslané, pokiaľ nebude dohodnuté inak.

Všetky zmeny a zmeny cien na e-shope sú vyhradené. Ponuka tovaru (vrátane akčného a výpredajového) platí do vypredania zásob. Cena je platná v čase objednávky.

Možnosti platby:

  • platba v hotovosti pri osobnom odbere

  • platba kartou pri osobnom odbere

  • platba na dobierku

  • platba bankovým prevodom

Na základe voľby kupujúceho predávajúci dodá tovar na miesto a spôsobom, ktorý kupujúci uvedie v objednávke.

Zrušenie objednávky zo strany kupujúceho:
Kupujúci má právo zrušiť objednávku kedykoľvek pred jej expedíciou, a to bez akéhokoľvek postihu – telefonicky na čísle +420 739 025 651 alebo e-mailom na info@skrabadlaprokocky.cz.

5. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY ZO STRANY KUPUJÚCEHO, KTORÝ JE SPOTREBITEĽOM

V súlade s § 1829 Občianskeho zákonníka má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru, resp. od prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom kúpy viac druhov tovaru alebo ak sa tovar skladá z viacerých častí (postačuje odoslanie v 14. deň lehoty). Ak sa kupujúci rozhodne odstúpiť od zmluvy v tejto lehote a dodrží nižšie uvedené podmienky, bude mu vrátená kúpna cena a náklady na najlacnejší ponúkaný spôsob dodania tovaru od predávajúceho ku kupujúcemu. V súlade s § 1820 ods. 1 písm. g) a § 1832 ods. 3 nesie spotrebiteľ pri odstúpení od kúpnej zmluvy podľa § 1829 a nasl. náklady spojené s vrátením tovaru.

Ak sa rozhodnete odstúpiť od zmluvy, dodržte, prosím, nasledujúce podmienky:

  • Najneskôr 14. deň po prevzatí tovaru musí byť predávajúcemu odoslaný prejav vôle na odstúpenie od zmluvy.

  • Pošlite oznámenie e-mailom na info@skrabadlaprokocky.cz a následne tovar odošlite.

  • Tovar odošlite na vlastné náklady späť na adresu: Best For Pets s.r.o., Velvarská 105, Horoměřice, 25262 – najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

  • Tovar odporúčame vrátiť v pôvodnom obale, nesmie niesť známky použitia, musí byť nepoškodený, kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.) a s kópiou dokladu o kúpe. Tovar neposielajte na dobierku. Odporúčame ho poistiť.

  • Peniaze za tovar a náklady na najlacnejší ponúkaný spôsob doručenia budú vrátené rovnakým spôsobom, ako boli prijaté (alebo podľa dohody zloženkou či prevodom), do 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení. Predávajúci nie je povinný vrátiť peniaze skôr, než mu kupujúci doručí tovar alebo preukáže jeho odoslanie.

Ak bola hodnota tovaru znížená (čiastočná spotreba, opotrebenie, nekompletnosť, poškodenie), je kupujúci povinný túto zníženú hodnotu nahradiť v peniazoch. Predávajúci má právo započítať vzniknutú škodu na hodnotu, ktorá má byť vrátená kupujúcemu.

Ak bola predmetom zmluvy služba a začalo sa s jej plnením, kupujúci je povinný uhradiť pomernú časť ceny za už poskytnuté služby.

Ak bol k tovaru poskytnutý darček, zmluva o darovaní sa uzatvára s rozväzovacou podmienkou: ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, stráca zmluva o darovaní účinnosť a kupujúci je povinný vrátiť darček spolu s tovarom.

Kupujúci nesie náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu aj v prípade, že tovar nie je možné vrátiť bežnou poštou vzhľadom na jeho povahu.

6. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY ZO STRANY DODÁVATEĽA / PREDAJCU

Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy uzavretej so zákazníkom v týchto prípadoch:

  • tovar sa už nevyrába alebo nedodáva,

  • došlo k výraznej zmene ceny od dodávateľa tovaru,

  • nie je možné dodať tovar predávajúcemu od jeho dodávateľa za pôvodne uvedenú cenu,

  • v prípade zjavnej chyby v cene tovaru.

Za zjavnú chybu v cene sa považuje napríklad:

  • nesprávne uvedené prvé tri číslice namiesto štyroch,

  • vynechanie jednej číslice (napr. z 1490 sa omylom uvedie 490),

  • očividne nízka cena (napr. o 50 % nižšia než je bežná cena bez uvedenia, že ide o výpredaj alebo akciu),

  • ďalšie zjavné chyby v písaní, popise tovaru, obrázku, alebo v prípade omylu operátora zákazníckeho centra.

Ak takáto situácia nastane, predávajúci bezodkladne kontaktuje kupujúceho s návrhom ďalšieho postupu. Ak kupujúci už zaplatil časť alebo celú sumu, bude mu táto čiastka vrátená späť na jeho účet alebo adresu čo najskôr, najneskôr do 10 pracovných dní, prípadne do 30 dní od zrušenia objednávky zo strany predávajúceho.

Vyššie uvedené ustanovenia sa primerane uplatňujú aj pri zrušení (stornovaní) objednávky.

7. LEHOTA NA UPLATNENIE PRÁV Z VADNÉHO PLNENIA

Pri predaji spotrebného tovaru je stanovená lehota na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady v trvaní 24 mesiacov, pokiaľ nie je v záručnom liste, na obale výrobku alebo v reklame uvedená dlhšia doba. Ak je poskytnutá záruka dlhšia ako 24 mesiacov, predávajúci určí jej podmienky a rozsah formou vyhlásenia v záručnom liste alebo prostredníctvom osobitných obchodných podmienok. Ak nie je určené inak, po uplynutí 24 mesiacov sa uplatnia ustanovenia Občianskeho zákonníka o záruke za akosť. Zodpovednosť predávajúceho sa nevzťahuje na bežné opotrebovanie tovaru (alebo jeho súčastí) spôsobené používaním.

Spotrebiteľ pri uplatnení práv zo zodpovednosti za vady má tieto práva:

  • právo na bezplatnú opravu tovaru,

  • právo na dodanie nového tovaru alebo výmenu jeho súčasti, pričom toto právo možno uplatniť v prípade, že je to primerané s ohľadom na povahu vady – napr. ak vadu nie je možné opraviť, alebo oprava by bola neprimerane nákladná či zdĺhavá. Právo na výmenu má spotrebiteľ aj v prípade, že ide o opakovaný výskyt odstrániteľnej vady, ktorý znemožňuje riadne užívanie (napr. rovnaká vada sa vyskytne 3x a aspoň 2x bola opravená), alebo ak sa vyskytne väčší počet vád súčasne.

  • právo na odstúpenie od zmluvy, ak nie je možné vec opraviť ani vymeniť, alebo ak má tovar väčší počet vád, či ho nie je možné pre opakované vady riadne užívať.

  • právo na primeranú zľavu, ak kupujúci neodstúpi od zmluvy, alebo neuplatní právo na nový tovar, výmenu či opravu, alebo ak predávajúci nie je schopný nápravu zabezpečiť v primeranom čase či bez značných ťažkostí pre spotrebiteľa.

Záručná lehota a z nej vyplývajúce práva pre všetkých kupujúcich, ktorí nie sú spotrebiteľmi, sa uplatňujú v rozsahu stanovenom konkrétnym dovozcom alebo výrobcom. Ak to nie je špecifikované, uplatňujú sa ustanovenia o záruke za akosť podľa § 2113 a nasl. Občianskeho zákonníka.

9. REKLAMÁCIE (PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA)

O reklamácii rozhodne predávajúci bezodkladne, v zložitejších prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava primeraný čas potrebný podľa typu výrobku alebo služby na odborné posúdenie vady. Reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 kalendárnych dní od jej uplatnenia, pokiaľ sa predávajúci a kupujúci písomne nedohodnú inak. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, ako by išlo o podstatné porušenie zmluvy.

Predávajúci vydá spotrebiteľovi písomné potvrdenie – zaslané na e-mail – o tom, kedy bola reklamácia uplatnená, aký je jej obsah a aký spôsob vybavenia požaduje. Po vybavení reklamácie zašle predávajúci potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonanej oprave a jej trvaní. V prípade zamietnutej reklamácie zašle predávajúci spotrebiteľovi písomné odôvodnenie zamietnutia.

Práva z odpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bol tovar kúpený. Ak je však v záručnom liste uvedený iný podnikateľ určený na opravu, ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste bližšom pre kupujúceho, má kupujúci možnosť uplatniť právo na opravu u tohto podnikateľa.

V prípade vady tovaru teda môže kupujúci uplatniť právo na opravu buď v autorizovanom servisnom stredisku, alebo zaslať tovar na naše reklamačné oddelenie:

Reklamácie zasielajte na adresu:
Best For Pets s.r.o.
Velvarská 105
252 62 Horoměřice
Česká republika

Pre viac informácií kontaktujte:
Tel.: +420 739 025 651
E-mail: info@skrabadlaprokocky.cz

Reklamácie spotrebného tovaru sa v prípade, že kupujúcim je spotrebiteľ, riadia príslušnými ustanoveniami občianskeho zákonníka a zákona o ochrane spotrebiteľa.

Ak máte otázky ohľadom stavu Vašej reklamácie, kontaktujte našu infolinku +420 608 309 950 alebo pošlite e-mail na: info@skrabadlaprokocky.cz.

Kupujúci má právo na náhradu nevyhnutných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením práv zo zodpovednosti za vady. V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu vady má spotrebiteľ taktiež právo na úhradu nevyhnutných nákladov spojených s týmto odstúpením.

10. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Spoločnosť Best For Pets s.r.o., ako prevádzkovateľ internetového obchodu www.skrabadlaprokocky.cz, garantuje bezpečnosť Vami poskytnutých údajov a zaväzuje sa dodržiavať všetky pravidlá, ktoré stanovuje APEK. Jedným z týchto pravidiel je aj dodržiavanie zákona č. 101/2000 Zb. o ochrane osobných údajov. Vami poskytnuté osobné údaje sú chránené pred zneužitím.

Ak nakupujete ako fyzická osoba, pri registrácii požadujeme tieto údaje:

  • meno a priezvisko

  • adresu pre fakturáciu a dodanie tovaru

  • telefónny kontakt

  • e-mailovú adresu

Ak nakupujete ako právnická osoba, požadujeme tieto údaje:

  • názov spoločnosti (obchodné meno)

  • adresu pre fakturáciu a dodanie tovaru

  • IČO, DIČ

  • telefónny kontakt

  • e-mailovú adresu


10.1 Rozsah spracovania údajov

Vaše osobné údaje budú spracované v uvedenom rozsahu na účely:

  • identifikácie kupujúceho,

  • realizácie a vykonania nevyhnutných účtovných operácií a zaúčtovania platby,

  • zabezpečenia správneho dodania tovaru,

  • komunikácie so zákazníkom.

Nákupom v e-shope www.skrabadlaprokocky.cz dávate súhlas s tým, že spoločnosť Best For Pets s.r.o. môže odovzdávať osobné údaje svojich zákazníkov tretím stranám výhradne za účelom:

  • rozosielania obchodných oznámení,

  • zabezpečenia dopravy,

  • poskytovania spotrebiteľského úveru,

  • prípadne iných súvisiacich služieb.

Týmito tretími stranami sú výhradne:

  • poskytovatelia rozosielacích služieb,

  • zákaznícka podpora,

  • prepravcovia,

  • splátkové spoločnosti,

  • poisťovne.

Spoločnosť Best For Pets s.r.o. nepredáva ani neprenajíma osobné údaje iným tretím stranám.


10.2 GDPR a informačná povinnosť

Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb (GDPR) týkajúcu sa spracúvania osobných údajov:

  • na účely plnenia kúpnej zmluvy,

  • na účely rokovania o zmluve,

  • na účely plnenia verejnoprávnych povinností,

plní predávajúci prostredníctvom samostatného dokumentu.


10.3 Zasielanie obchodných oznámení e-mailom

Pri prihlásení na odber noviniek (vložením e-mailovej adresy) udeľujete súhlas so spracovaním osobných údajov v rozsahu e-mailovej adresy na účely zasielania obchodných oznámení. Potvrdzujete tým aj svoj súhlas s týmito podmienkami.

Odhlásiť sa môžete kedykoľvek bezplatne:

  • kliknutím na odkaz v pätičke každého e-mailu,

  • alebo zaslaním e-mailu na adresu: info@skrabadlaprokocky.cz so žiadosťou o vyradenie.

Udelením súhlasu zároveň beriete na vedomie, že správca osobných údajov môže tieto údaje odovzdať tretím stranám výhradne za účelom rozosielania obchodných oznámení (napr. e-mailový rozosielací systém).

Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií o produktoch, službách alebo prevádzkovateľovi na svoju elektronickú adresu. Informačná povinnosť podľa čl. 13 GDPR je rovnako obsiahnutá v samostatnom dokumente.

11. MIMOSÚDNE RIEŠENIE SPOTREBITEĽSKÝCH SPOROV

V zmysle ustanovení § 1820 ods. 1 písm. j) Občianskeho zákonníka a § 14 ods. 1 a § 20d a nasl. zákona č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa, predávajúci informuje, že spotrebiteľ môže podať návrh na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu príslušnému orgánu mimosúdneho riešenia – Českej obchodnej inšpekcii (ČOI), a to prostredníctvom internetovej stránky:

👉 www.coi.cz

Česká obchodná inšpekcia vybavuje návrhy na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov spôsobom a za podmienok, ktoré stanovujú príslušné právne predpisy.

Pre vylúčenie pochybností: žiadne ustanovenie týchto obchodných podmienok neobmedzuje právo spotrebiteľa obrátiť sa so svojím nárokom na vecne a miestne príslušný civilný súd.

K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná:

Česká obchodní inspekce
Štěpánská 567/15
120 00 Praha 2
IČO: 000 20 869
Internetová adresa: www.coi.cz

Na riešenie sporov medzi predávajúcim a kupujúcim je možné využiť aj platformu Európskej únie pre riešenie sporov online:
👉 http://ec.europa.eu/consumers/odr

12. SPOTREBITEĽSKÉ AKCIE

V prípade, že sa kupujúci zúčastňuje spotrebiteľskej akcie – napríklad nákupom, ku ktorému získava darček alebo ďalší produkt za zvýhodnenú cenu – súhlasí s podmienkami tejto akcie, ktoré sú vždy zverejnené viditeľným spôsobom v internetovom obchode predávajúceho.

Kupujúci zároveň výslovne súhlasí s tým, že ak nie je plne spôsobilý na právne úkony (napr. neplnoletá osoba), zaniká mu nárok na vydanie darčeka alebo zvýhodneného produktu, ak ide o:

  • alkoholický nápoj,

  • tabakový výrobok,

  • iný podobný výrobok,

  • výrobok nevhodný pre osoby mladšie ako 18 rokov.


Platné od: 1. 2. 2020

Bezkonkurenční výběr škrabadel

Bezkonkurenční výběr škrabadel

Obrovský výběr pro každý domov – do bytu, velkého domu nebo na zahradu. Nabízíme ležící zdi, válečky, multifunkční škrabadla, škrabadla pro koťata i kočičí seniory. Vyberte to pravé pro kočky všech velikostí – od XXS po XXL. Pokud není zrovna skladem, doručíme během 14 pracovních dnů.